ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Odstąpienie od umowy powinno się odbyć w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Aby od umowy odstąpić, należy poinformować sklep (kontakt@lola-home.pl) o chęci zwrotu zakupionego towaru, najlepiej, ale nie koniecznie za pośrednictwem podpisanego i zeskanowanego formularza. Formularz można także załączyć do zwracanej paczki i odesłać w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie zamówionych produktów (odebrania przesyłki).
Od momentu poinformowania o odstąpieniu od umowy, Klient ma dodatkowe 14 dni na wysłanie zwracanego towaru. Przesyłkę należy wysłać na adres:
Lola Home
Ul. Chmielna 106
00-801, Warszawa
+48 221260333
z dopiskiem: “ZWROT LOLA HOME”
Zwrotu towaru można dokonać także w sklepie stacjonarnym Lola Home. Przed dokonaniem zwrotu - prosimy o kontakt telefoniczny.
Po otrzymaniu towaru, Lola Home zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Wystarczy, że w ciągu 14 dni poinformujesz Lola Home o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem formularza i wysłać droga mailowa na kontakt@lola-home.pl
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony
REKLAMACJE
Aby zareklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres:
Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.
Można także zareklamować towar w sklepie stacjonarnym.